ny desaign

HEJ!

idag träffade jag ellen, sista dagen i sverige för henne, eftersom hon åker till Teneriffa imorgon
 så först hjälpte jag henne att packa och sen bytte vi hennes julklapp. sen t SNS och en annan liten affär,
 men den va stängd.
Hon åt middag hära också,

...så gick förbi vitan och allt har blivit is dära,
 så jag gick högst upp ock åkte ner på rumpan i världens fart!!
å sen kunde jag inte stanna när jag såg en lyktstolpe i min väg!! ja blev apskraj och försökte
ställa mej upp, vilket var omöjligt och åkte NÄSTAN in i en lytstolpe:p

1.här får ja all fart
2.forsätter här
3.skit nära lyky stolpen!:p

vitan.
det här va på julasvlutningen, men ni kan ju tänka er vilken fart d blir!


HAHA en annan rolig sak!


sen kan vi ju avsluta me en bra låt!:)

hejdå:)
ps. tack ellen för den nya desainenen!



Kommentarer
Postat av: malin

Wiie :D ja :D

2010-01-02 @ 23:40:10
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/
Postat av: Vendela

Haha,jag reagerade när du skrev att din Kompis Ellen skulle till Teneriffa.



Min bf Ellen har oxå åkt utomlands,kommer bara ihåg att det var till Spanien.Hon håller på att sms terra mig med bilder,om hur uuunderbart det är!

Avis? Jag? Absolut inte!!



Shit,nu växte näsan...

2010-03-01 @ 17:25:42
URL: http://cherryize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0