Min lillebror

halloj på er! vetni ? ja fick en lillebrorsa i veckan :D han är jätte gullig, han föddes den 26 oktober :')
vet att inlägget är lite sent men endå :)

de e typ 99% att han ska heta Måns :)

Ja har tänkt på en sak.. jag är ju född 95 och jag sejer att jag är 95:a , men om man är född 2000, för nio år sen asså, sejer man att man är nollnoll:a då lr ? :p Och om man är född 2009 som måns är sejer man " jag är noll nio:a då" ?

hehe, han föddes två dagar efter min födelse dag, tur, trodde att han skulle komma den 24 oktober, men fick ha min dag för mig själv , hehe  >:)

ps. bösksrekord igor , 9 st :o


Kommentarer
Postat av: Trees

ÅH vad sött!! hihi min ena lillasyster är också född 26.e oktober! Och jaa jag tror man säger så, noll-nia, eller noll-två som min syrra då, men nollnoll:a? haha låter ju lite fult, men sså kanske det är!

2009-11-16 @ 14:06:11
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0